آگهی مناقصه عمومی اجرای زیر سازی و آسفالت معابر خاکی و روکش آسفالت -شهرداری کلاچای در نظر دارد از بودجه مصوب سال 1404 اعتبارات داخلی خود، نسبت به واگذاری پروژه اجرای زیرسازی و آسفالت معابر خاکی و روکش آسفالت از طریق شرکت های واجد شرایط به شرح ذیل اقدام نماید. -نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شهرداری کلاچای - موضوع و مشخصات فنی عبارتند از : اجرای زیرسازی و آسفالت به متراژ تقریبی 3700 مترمربع شامل : شن ریزی (به ارتفاع 15 سانت از نوع مخلوط رودخانه ای) تسطیح ، ریگلاژ، آب پاشی ، کمپکت (با غلطک و گریدر) و یا در صورت عدم تردد غلطک و گریدر زیرسازی و آسفالت بصورت دستی و قیرپاشی به همراه اجرای آسفالت از نوع بیندر به ارتفاع 7 سانت و روکش آسفالت از نوع توپکا به همراه قیرپاشی به متراژ تقریبی 13000مترمربع به ارتفاع 5 سانت بر اساس فهرست بهاء راه و باند سال 1404 و با شرایط مندرج در برآورد اولیه پیوستی - مدت اجرای پیمان : به مدت 6 ماه - محل اجرا: واقع در کوچه ها و معابر خاکی سطح شهر - پیمانکاران می بایست دارای کد اقتصادی ثبت شده بوده و تمامی موارد خواسته شده پاکت (ب) بشرح ذیل را در سامانه بارگذاری نمایند. 1-اساسنامه شرکت-آگهی روزنامه رسمی کشور حاوی امضاهای مجاز و گواهی اداره ثبت شرکتها مبنی بر اعتبار اساسنامه ابراز شده و موجودیت شرکت و آخرین تغییرات معتبر شرکت و گواهی ثبت دارندگان امضا مجاز در دفترخانه 2- تصویر گواهی صلاحیت پیمانکاری (رتبه و ظرفیت مجاز از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست محترم جمهوری) 3-تصویر گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری 4- تکمیل فرم خوداظهاری 5- تصویر گواهینامه ثبت نامی در سامانه ارزش افزوده (شناسه یکتا) 6- دو نمونه سابقه قرارداد کار مشابه در سه سال گذشته با شهرداریهای استان گیلان و دارا بودن رضایت نامه حسن انجام کار آن 7-دارا بودن گواهینامه فنی کارخانه آسفالت (تایید شده وزارت راه) 8-فاصله کارخانه تولید آسفالت به محل اجرای پروژه (اعلام محل قرارگیری کارخانه آسفالت) 9- برگ تعهد پیمانکار در مورد عدم شمول قانون منع مداخله کارکنان دولت (در صورت عدم اعلام آن به شهرداری ، خود پاسخگوی تبعات آن خواهند بود). - مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : شرکت کنندگان جهت شرکت در مناقصه مبلغ 3.000.000.000 ریال بصورت ضمانت بانکی به نام کافرما با مشخصات شناسه ملی شهرداری : 14002207018- کداقتصادی شهرداری: 411415933767- کدپستی : 4491815541 (با اعتبار سه ماه) یا واریز به حساب سپرده شهرداری به شماره IR970170000000105702145006 نزد بانک ملی شعبه اقدام و ضمن بارگذاری در سامانه ستاد اصل فیش مربوطه را در پاکت سربسته و روی پاکت امضاء شده به نام پاکت الف تا پایان ساعت 12:00 روز چهارشنبه مورخ 1404/03/21تحویل دبیرخانه شهرداری نمایند. - متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir مراجعه و از روز چهارشنبه مورخ 1404/02/31 لغایت روز پنج شنبه مورخ 1404/03/08 اقدام نمایند. - هزینه درج آگهی روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد. - چنانچه برندگان اول و دوم و سوم مناقصه از انعقاد قرارداد خودداری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مناقصه آنها به نفع شهرداری کلاچای ضبط خواهد شد. - آخـــرین مهلت جهت ارائه پیشنهادها در ســامانه دولت (ستاد) تا پایان ساعت 12:00روز چهارشنبه مورخ 140403/21می باشد. تبصره : متقاضیان می بایست جهت ارائه تمامی اسناد ، پاکت الف (سپرده شرکت در مناقصه) ، پاکت ب (اسناد و مدارک شرکت و موارد اعلامی فوق) و پاکت ج (پیشنهاد قیمت و آنالیز قیمت) را از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نمایند. - تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت ساعت 12:00 روز یکشنبه مورخ 25/03/25خواهد بود. - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است. - پیشنهادهای فاقد سپرده، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد. - کلیه کسـورات قانونی اعم از بیمه، مالیات و عوارضات قانونی و... و پرداخت هزینه حقوق و دستمـزد کارکنـان و هزینه های متفرقه برعهده پیمانکار می باشد. -شرکت کنندگان در مناقصه بایستی دارای رزومه مورد تأیید دستگاههای نظارتی باشند. -شرکت کنندگان در مناقصه باید رتبه راه و باند از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ظرفیت خالی باقیمانده به کار را داشته باشند. -تسلیم پیشنهاد به منزله قبول تمام شرایط و اسناد مناقصه از طرف پیشنهاد دهنده تلقی خواهد شد. -بارگذاری برگه پیشنهاد قیمت همراه با آنالیز قیمت الزامی می باشد.( در پاکت ج) -انعقاد قرارداد شامل تعدیل آحاد فهرست بهاء نمی باشد. -برنده مناقصه متعهد میگردد معادل10درصد از كل مبلغ قرارداد را قبل از انعقاد قرارداد به عنوان ضمانت حسن انجام تعهدات در اختیار كارفرما قرار دهد كه ضمانت مذكور میبایست در قالب ضمانتنامه بانکي باشد. - در صورتیکه قیر یارانه ای یا قیر بافت فرسوده به این شهرداری تخصیص داده شود حواله مذکور به شرکت برنده مناقصه تحویل خواهد گردید و مبلغ قیر بر مبنای زمان اجرای پیمان در صورت وضعیت آن لحاظ می گردد. کلیه هزینه های حمل قیر نیز بعهده برنده مناقصه می باشد. -نظر به اینکه ضریب پیمان برای بیندر و توپکا می تواند متفاوت باشد ملاک این شهرداری جهت اعلام برنده مناقصه قیمت پیشنهادی مجموع خواهد بود.
شهــرداری کلاچای در نظر دارد از محل اعتبارات داخلی بودجه مصوب سال 1404 خود ، نسبت به خرید و نصب یکدستگاه جاروب خیابانی از طریق شرکت های واجد شرایط به شرح ذیل اقدام نماید. -نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شهرداری کلاچای - موضوع و مشخصات فنی عبارتند از : خرید و نصب و تجهیز یکدستگاه جاروب خیابانی بر روی کامیونت جک 6 تن (با کاربری فعلی بغل بازشو-مطابق سند اصلی کمپانی) به همراه تغییر کاربری و بر اساس مشخصات درج شده در مدارک پیوستی - اخذ تغییر کاربری خودرو به جاروب شهری از راهنمایی و رانندگی بر عهده برنده مناقصه (شرکت تجهیزکننده) می باشد. - مدت زمان تحویل موضوع قرارداد : 2ماه بعد از عقد قرارداد - مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: شرکت کنندگان می بایست مبلغ 1.700.000.000 ریال بصورت ضمانت بانکی به نام کافرما با مشخصات شناسه ملی شهرداری : 14002207018- کداقتصادی شهرداری: 411415933767- کدپستی : 4491815541 (با اعتبار سه ماه) یا واریز به حساب سپرده شهرداری به شماره IR970170000000105702145006 نزد بانک ملی شعبه کلاچای اقدام و ضمن بارگذاری در سامانه ستاد اصل فیش مربوطه را در پاکت سربسته و روی پاکت امضاء شده به نام پاکت الف تا پایان ساعت 12:00 روز یکشنبه مورخ 1404/03/11 تحویل دبیرخانه شهرداری نمایند. - بارگذاری مدارک گواهی صلاحیت کار ، گواهی تأیید صلاحیت ایمنی و استانداردسازی ، اساسنامه شرکت ، آگهی روزنامه رسمی تأسیس شرکت ، گواهینامه ثبت نام در نظام مالیاتی ارزش افزوده در سامانه ستاد (پاکت ب) الزامیست. -شرکت تجهیزکننده متعهد می گردد که نسبت به گارانتی دستگاه به مدت 1 سال و خدمات پس از فروش به مدت 5 سال اقدام نماید. - متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir از روز سه شنبه مورخ 1404/02/23 لغایت روز چهارشنبه مورخ 1404/02/31اقدام نمایند. - آخـــرین مهلت جهت ارائه پیشنهادها در ســامانه دولت (ستاد) تا پایان ساعت 12:00 روز یکشنبه مورخ 1404/03/11 می باشد. تبصره: شرکت کنندگان می بایست جهت ارائه تمامی اسناد پاکت (الف ، ب، ج) از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نمایند . - تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 12:00روز دوشنبه مورخ 1404/03/12خواهد بود. - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است. - 10% مبلغ قــرارداد بعنوان حسن انجام تعهدات بصورت ضمــانتنامه بانکی یا واریز بحساب سپرده شهـرداری الزامی می باشد.(در زمان عقد قرارداد به مدت یکسال جهت دوره یکساله گارانتی) - هزینه درج آگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد. - پیشنهادهای فاقد سپرده ، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد. -چنانچه برندگان اول و دوم و سوم مناقصه از انعقاد قرارداد خودداری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مناقصه آنها به نفع شهرداری کلاچای ضبط خواهد شد. - شرکت کنندگان می بایست مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت و یا سایر محرومیتهای اجتماعی نباشند و در صورت عدم اعلام آن به شهرداری خود پاسخگوی تبعات آن خواهند بود. - کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه و عوارضات قانونی و هزینه های متفرقه در صورت تعلق برعهده برنده مناقصه می باشد. -پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در صورت ارائه صورتحساب رسمی از سامانه مؤدیان دارایی امکانپذیر می باشد.
-شهــرداری کلاچای در نظر دارد از محل بودجه عمرانی سال 1404 اعتبارات داخلی خود، نسبت به ساماندهی (گابیون بندی) بخشی از رودخانه گزافرود واقع در کوچه شهید پورآقاجان از طریق شرکت های واجد شرایط به شرح ذیل اقدام نماید. -نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شهرداری کلاچای - موضوع و مشخصات فنی عبارتند از : ساماندهی (گابیون بندی) بخشی از رودخانه گزافرود واقع در کوچه شهید پورآقاجان با شرایط مندرج در برآورد اولیه پیوستی و فهرست بهاء آبیاری و زهکشی سال 1404 - مدت اجرای پیمان : 3 ماه - محل اجرا: واقع در گزافرود-کوچه شهید پورآقاجان مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: شرکت کنندگان می بایست مبلغ 1.230.000.000 ریال بصورت ضمانت بانکی به نام کافرما (با اعتبار سه ماه) یا واریز به حساب سپرده شهرداری به شماره IR970170000000105702145006 نزد بانک ملی شعبه کلاچای اقدام و ضمن بارگذاری در سامانه ستاد اصل فیش مربوطه را در پاکت سربسته و روی پاکت امضاء شده به نام پاکت الف تا پایان ساعت 12:00 روز پنج شنبه مورخ 1404/02/18 تحویل دبیرخانه شهرداری نمایند. - پیمانکاران می بایست دارای رتبه و ظرفیت مجاز از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست محترم جمهوری و گواهینامه صلاحیت باشند و تکمیل فرم خوداظهاری و بارگذاری تمامی اسناد و مدارک شرکت در پاکت (ب) در سامانه الزامی می باشد . - متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir از روز شنبه مورخ 1404/01/30 لغایت روز یکشنبه مورخ 1404/02/07 اقدام نمایند. - آخـــرین مهلت جهت ارائه پیشنهادها در ســامانه دولت (ستاد) تا پایان ساعت 12:00روز پنجشنبه مورخ 1404/02/18 می باشد. تبصره: شرکت کنندگان می بایست جهت ارائه تمامی اسناد پاکت (الف ، ب، ج) از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نمایند . - تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 13:00روز شنبه مورخ 1404/02/20 خواهد بود. - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است. - هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد. - پیشنهادهای فاقد سپرده ، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد. -انعقاد قرارداد شامل تعدیل آحاد بهاء فهرست بهاء نمی باشد. -بارگذاری برگه پیشنهاد قیمت همراه با آنالیز قیمت الزامی می باشد. -شرکت کنندگان باید رتبه آبیاری و زهکشی را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشته باشند. -چنانچه برندگان اول و دوم و سوم مناقصه از انعقاد قرارداد خودداری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مناقصه آنها به نفع شهرداری کلاچای ضبط خواهد شد. - شرکت کنندگان می بایست مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت و یا سایر محرومیتهای اجتماعی نباشند و در صورت عدم اعلام آن به شهرداری خود پاسخگوی تبعات آن خواهند بود. - کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه، مالیات و مالیات بر ارزش افزوده و عوارضات قانونی و... و پرداخت هزینه حقوق و دستمزد کارکنان و هزینه های متفرقه برعهده پیمانکـــار می باشد.
آگهی مناقصه عمومی- واگذاری کارهای حجمی (مرحله اول) شهرداری کلاچای در نظر دارد طبق مصوبه شماره 06/03/100 مورخ 1403/07/19 شورای محترم اسلامی شهر در نظر دارد نسبت به واگذاری کارهای حجمی از طریق برگزاری مناقصه عمومی به شرکت های واجد شرایط به شرح ذیل اقدام نماید. نام و نشانی دستگاه مناقصه گذار : شهرداری کلاچای (استان گیلان) موضوع مناقصه : انجام کارهای حجمی در سطح شهر : انجام امورات خدمات شهری شامل حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز،پارکها و میادین و بلوارها،نظافت سطح شهر در حوزه خدماتی شهر شامل کاشت گل و گیاه و درختکاری و نشاءکاری و آبیاری،سمپاسی ، کوددهی و وجین و اصلاح و توسعه فضای سبز و رفت و روب کل سطح شهر،جمع آوری زباله ها،شستشوی جداول و علائم ترافیکی،برف روبی و خدمات اداری - مبلغ برآورد اولیه اجرای کار برای مدت 12 ماه : برآورد اولیه به مبلغ 279.000.000.000ریال می باشد. - مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : شرکت کنندگان جهت شرکت در مناقصه مبلغ 13.950.000.000 ریال بصورت ضمانت بانکی به نفع کارفرما (با اعتبار سه ماه ) یا واریز به حساب سپرده شهرداری به شماره IR970170000000105702145006 نزد بانک ملی مرکزی اقدام نمایند. - پیمانکاران می بایست دارای رتبه بندی و طرح طبقه بندی مشاغل کارگری مورد تایید وزارت کار و اموراجتماعی ( تائیدیه صلاحیت از اداره کار و اموراجتماعی) و گواهینامه صلاحیت HSE باشند. - متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه ازطریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس : www.Setadiran.ir از روز چهارشنبه مورخ 1403/08/23 لغایت روز پنجشنبه مورخ 1403/0901 اقدام نمایند . - هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود. - چنانچه برندگان اول و دوم و سوم مناقصه از انعقاد قرارداد خود داری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مناقصه آنها به نفع شهرداری کلاچای ضبط خواهد شد . - آخرین مهلت جهت ارایه پیشنهادها در سامانه دولت (ستاد) تا پایان ساعت 13:00 روز دوشنبه مورخ 1403/09/12 میباشد. - تبصره : شرکت کنندگان می بایست جهت ارایه تمامی اسناد پاکت (الف و ب و ج) از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نمایند، در ضمن، پاکت (الف) را به صورت درب بسته تا ( پایان ساعت 13:00 روز دوشنبه مورخ 1403/09/12) به دبیرخانه شهرداری تحویل نمایند. - تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 13:00 روز سه شنبه مورخ 1403/09/13خواهد بود. - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار می باشد. - شرکت کنندگان یک نمونه قرارداد سال های گذشته خود را به عنوان نمونه بارگذاری نمایند . - نفر برنده باید از توان مالی برخوردار باشد تا بدون دریافت وجهی از شهرداری تا 2 ماه حقوق پرسنل خود را پرداخت نماید . - پیشنهادهای فاقد سپرده، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد.
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای اجرای جدول گذاری و فرش موزائیک خیابانهای سطح شهر شهــرداری کلاچای در نظر دارد از محل بودجه عمرانی سال 1403 اعتبارات داخلی خود ، نسبت به اجرای جدول گذاری به متراژ تقریبی 100مترطول و فــرش موزاییک به متراژ تقریبی 3000 مترمربع واقــع در ضلـع غربی و شرقی خیــابان مفتــح شمالی، خیابان امام خمینی (ره)، بخشهایی از خیابان شهید مطهری و خیابان معلم از طریق شرکت های واجد شرایط به شماره سیستمی 2003094092000004 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.Setadiran.irانجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (بصورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم بعمل آورند. مواعد زمانی: - تاریخ انتشار فراخوان : 1403/5/27 - مهلت دریافت اسناد فراخوان : 1403/6/5 - مهلت ارسال پیشنهادات : 1403/6/19 - زمان بازگشایی پاکتها : 1403/6/20 نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : شرکت کنندگان می بایست مبلغ 880.000.000 ریال بصورت ضمانت بانکی به نام کافرما (با اعتبار 3 ماه) یا واریز به حساب سپرده شهرداری به شماره IR970170000000105702145006 نزد بانک ملی شعبه کلاچای اقدام نمایند. اطلاعات تماس و آدرس دستگاه: استان گیلان- شهرستان رودسر – کلاچای - شهرداری کلاچای شماره تماس واحد مالی : 42683132-013 داخلی 202 و 205 شماره تماس واحد عمران : 42683132-013 داخلی 234
« آگهی مناقصه عمومی پروژه احداث و توسعه شبکه جمع آوری آبهای سطحی کلاچای شهــرداری کلاچای در نظر دارد از محل اعتبارات عمومی (استانی) سال1402 خود بمبلغ 000/000/000/19ریال بصورت نقدی و مابقی از محل اعتبارات بودجه داخلی 1403 خود به مبلغ 114/017/651/2ریال نسبت به اجرای لوله گذاری به جهت دفع آبهای سطحی و اصلاح شبکه جمع آوری در انتهای بلوار معلم حدفاصل رودخانه موجود به سمت میدان زکات در فاز اول به متراژ تقریبی 700مترطول از طریق شرکتهای واجد شرایط به شرح ذیل اقدام نماید. -نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شهرداری کلاچای - موضوع و مشخصات فنی عبارتند از : اجرای احداث و توسعه شبکه جمع آوری آبهای سطحی طبق برآورد اولیه پیوستی و فهرست بهاء ابنیه سال 1403 - مدت اجرای پیمان : 3 ماه - محل اجرا: انتهای بلوار معلم حدفاصل رودخانه موجود به سمت میدان زکات در فاز اول - مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: شرکت کنندگان می بایست مبلغ 000/000/100/1ریال بصورت ضمانت بانکی به نام کارفرما (با اعتبار 3 ماه) یا واریز به حساب رابط وجوه سپرده شهرداری به شماره4052011407535851 نزد بانک مرکزی جمهوری ایران اقدام و ضمن بارگذاری در سامانه ستاد اصل فیش مربوطه را در پاکت سربسته و روی پاکت امضاء شده به نام پاکت الف تا پایان ساعت 11:30روز پنجشنبه مورخ 14/4/1403 تحویل دبیرخانه شهرداری نمایند. - پیمانکاران می بایست دارای کد اقتصادی ثبت شده ، رتبه و ظرفیت مجاز از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست محترم جمهوری و گواهینامه صلاحیت و دارای گواهینامه ثبت نامی در سامانه ارزش افزوده باشند و تکمیل فرم خوداظهاری و بارگذاری تمامی اسناد و مدارک شرکت در پاکت (ب) در سامانه الزامی می باشد . - متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir از روز چهارشنبه مورخ 23/3/1403 لغایت روز شنبه مورخ 2/4/1403 اقدام نمایند. - آخـــرین مهلت جهت ارائه پیشنهادها در ســامانه دولت (ستاد) تا پایان ساعت 11:30 روز پنجشنبه مورخ 14/4/1403 می باشد. تبصره: شرکت کنندگان می بایست جهت ارائه تمامی اسناد پاکت (الف ، ب، ج) از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نمایند . - تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 12:00 روز شنبه مورخ 16/4/1403 خواهد بود. - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است. - انعقاد قرارداد شامل تعدیل آحاد بهاء فهرست بهاء نمی باشد. - هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد. - پیشنهادهای فاقد سپرده ، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد. -چنانچه نفرات اول و دوم و سوم مناقصه از انعقاد قرارداد خودداری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مناقصه آنها به نفع شهرداری کلاچای ضبط خواهد شد. - شرکت کنندگان می بایست مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت و یا سایر محرومیتهای اجتماعی نباشند و در صورت عدم اعلام آن به شهرداری خود پاسخگوی تبعات آن خواهند بود. - کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه، مالیات و عوارضات قانونی و... و پرداخت هزینه حقوق و دستمزد کارکنان و هزینه های متفرقه برعهده پیمانکـــار می باشد. -بارگذاری برگه پیشنهاد قیمت همراه با آنالیز قیمت الزامی می باشد.
« آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای » فراخوان مناقصه عمومی اجرای آسفالت کوچه ها و معابر خاکی سطح شهر کلاچای شهرداری کلاچای در نظر دارد از محل سهمیه قیر رایگان خود اختصاصی از سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور که طی نامه شماره 25287/42/80/1402 مورخ 3/10/1402 استانداری گیلان به این شهرداری ابلاغ گردیده است از محل بند (ک) تبصره یک قانون بودجه سال 1402 کل کشور و بخشی از محل بودجه مصوب سال 1403 اعتبارات داخلی شهرداری، نسبت به واگذاری پروژه اجرای زیرسازی و شن ریزی و تسطیح و ریگلاژ و آسفـالت کوچه ها و معابر خاکی سطح شهر از طریق شرکت های واجد شرایط به شماره سیستمی 2003094092000002 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.Setadiran.irانجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (بصورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم بعمل آورند. مواعد زمانی: - تاریخ انتشار فراخوان : 12/3/1403 - مهلت دریافت اسناد فراخوان : 21/3/1403 - مهلت ارسال پیشنهادات : 3/4/1403 - زمان بازگشایی پاکتها : 4/4/1403 نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : شرکت کنندگان می بایست مبلغ 000/000/000/2 ریال بصورت ضمانت بانکی به نام کافرما (با اعتبار 3 ماه) یا واریز به حساب سپرده شهرداری به شماره 970170000000105702145006IR نزد بانک ملی مرکزی اقدام نمایند. اطلاعات تماس و آدرس دستگاه: استان گیلان- شهرستان رودسر – کلاچای - شهرداری کلاچای شماره تماس واحد مالی : 42683132-013 داخلی 202 و 205 شماره تماس واحد عمران : 42683132-013 داخلی 220