آگهی مناقصه عمومی- واگذاری کارهای حجمی (مرحله اول) شهرداری کلاچای در نظر دارد طبق مصوبه شماره 06/03/100 مورخ 1403/07/19 شورای محترم اسلامی شهر در نظر دارد نسبت به واگذاری کارهای حجمی از طریق برگزاری مناقصه عمومی به شرکت های واجد شرایط به شرح ذیل اقدام نماید. نام و نشانی دستگاه مناقصه گذار : شهرداری کلاچای (استان گیلان) موضوع مناقصه : انجام کارهای حجمی در سطح شهر : انجام امورات خدمات شهری شامل حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز،پارکها و میادین و بلوارها،نظافت سطح شهر در حوزه خدماتی شهر شامل کاشت گل و گیاه و درختکاری و نشاءکاری و آبیاری،سمپاسی ، کوددهی و وجین و اصلاح و توسعه فضای سبز و رفت و روب کل سطح شهر،جمع آوری زباله ها،شستشوی جداول و علائم ترافیکی،برف روبی و خدمات اداری - مبلغ برآورد اولیه اجرای کار برای مدت 12 ماه : برآورد اولیه به مبلغ 279.000.000.000ریال می باشد. - مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : شرکت کنندگان جهت شرکت در مناقصه مبلغ 13.950.000.000 ریال بصورت ضمانت بانکی به نفع کارفرما (با اعتبار سه ماه ) یا واریز به حساب سپرده شهرداری به شماره IR970170000000105702145006 نزد بانک ملی مرکزی اقدام نمایند. - پیمانکاران می بایست دارای رتبه بندی و طرح طبقه بندی مشاغل کارگری مورد تایید وزارت کار و اموراجتماعی ( تائیدیه صلاحیت از اداره کار و اموراجتماعی) و گواهینامه صلاحیت HSE باشند. - متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه ازطریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس : www.Setadiran.ir از روز چهارشنبه مورخ 1403/08/23 لغایت روز پنجشنبه مورخ 1403/0901 اقدام نمایند . - هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود. - چنانچه برندگان اول و دوم و سوم مناقصه از انعقاد قرارداد خود داری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مناقصه آنها به نفع شهرداری کلاچای ضبط خواهد شد . - آخرین مهلت جهت ارایه پیشنهادها در سامانه دولت (ستاد) تا پایان ساعت 13:00 روز دوشنبه مورخ 1403/09/12 میباشد. - تبصره : شرکت کنندگان می بایست جهت ارایه تمامی اسناد پاکت (الف و ب و ج) از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نمایند، در ضمن، پاکت (الف) را به صورت درب بسته تا ( پایان ساعت 13:00 روز دوشنبه مورخ 1403/09/12) به دبیرخانه شهرداری تحویل نمایند. - تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 13:00 روز سه شنبه مورخ 1403/09/13خواهد بود. - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار می باشد. - شرکت کنندگان یک نمونه قرارداد سال های گذشته خود را به عنوان نمونه بارگذاری نمایند . - نفر برنده باید از توان مالی برخوردار باشد تا بدون دریافت وجهی از شهرداری تا 2 ماه حقوق پرسنل خود را پرداخت نماید . - پیشنهادهای فاقد سپرده، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد.
-شهرداری کلاچای در نظر دارد طبق مصوبه شماره 06/03/111 مورخ 1403/08/07شورای اسلامی شهر ، نسبت به اجاره یکباب غرقه به شکل آلاچیق متعلق به خود از طریق مزایده عمومی به افراد واجد شرایط به شرح ذیل اقدام نماید. -نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شهرداری کلاچای - مشخصات مورد اجاره شامل : اجاره یکباب غرفه به شکل آلاچیق به مساحت 52 مترمربع متعلق به شهرداری با اسکلت فلزی و مصالح دیوار از نوع بنایی ، بام ساختمان شیروانی با پوشش از جنس ایرانیت ، فرش کف موزاییک شده ، دربها و پنجره ها از نوع فلزی بوده . دیوارهای داخلی کاشیکاری شده بوده و پوشش خارجی دیواره از نوع سیمانی می باشد . ملک دارای انباری و انشعاب برق،آب و گاز می باشد . در قسمت شمالی فضای مذکور و به سمت ساحل سکوهای بتنی جهت نشیمن در محوطه احداث گردیده است. - مدت اجاره : 4 سال - مکان مورد اجاره : کلاچای- انتهای خیابان شهید بهشتی –پارک ساحلی کلاچای -مبلغ پایه ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری جهت اجاره : سال اول ماهانه مبلغ 18.000.000ریال جمعاً بمبلغ 216.000.000ریال – سال دوم ماهانه مبلغ 22.000.000ریال جمعاً بمبلغ 264.000.000ریال- سال سوم ماهانه مبلغ 27.500.000ریال جمعاً بمبلغ 330.000.000ریال و سال چهارم ماهانه مبلغ 35.000.000ریال جمعاً بمبلغ 420.000.000ریال نحوه پرداخت اجاره : طی 16 فقره چک (هر 3 ماه یک فقره) که باید در زمان عقد قرارداد تحویل امور مالی شهرداری گردد . - مبلغ تضمین شرکت در مزایده : شرکت کنندگان جهت شرکت در مزایده مبلغ 61.500.000ریال بصورت ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما ( با اعتبار 3 ماهه ) یا واریز به حساب سپرده شماره IR970170000000105702145006نزد بانک ملی مرکزی اقدام نمایند. - متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مزایده از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir مراجعه نمایند. -تاریخ انتشار مزایده در سامانه : از تاریخ 1403/08/21 می باشد - مهلت زمانی دریافت اسناد مزایده از سایت: تا ساعت 17:00 روز سه شنبه مورخ 1403/08/21 - مهلت زمانی ارائه پیشنهادها : تا ساعت 13:00 روز شنبه مورخ 1403/09/10 - تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 13:00روز یکشنبه مورخ 1403/09/11خواهد بود. تبصره : متقاضیان می بایست جهت ارائه تمامی اسناد ، پاکت الف سپرده شرکت در مزایده ، پاکت ب مدارک احراز هویت شامل تصویر کارت ملی و شناسنامه و پاکت ج پیشنهاد قیمت را از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نمایند، ضمناً شرکت کننده می بایست محتوی پاکت (الف) را به صورت درب بسته تا زمان اعلام شده به دبیرخانه شهرداری ( تا پایان ساعت 13:00 روز شنبه مورخ 1403/09/10 ) تحویل نمایند. - چنانچه برندگان اول و دوم و سوم مزایده از انعقاد قرارداد خودداری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مزایده آنها به نفع شهرداری کلاچای ضبط خواهد شد. - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است. - پیشنهادهای فاقد سپرده، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد. - شرکت کنندگان می بایست مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت و یا سایر محرومیتهای اجتماعی نباشند و در صورت عدم اعلام آن به شهرداری خود پاسخگوی تبعات آن خواهند بود. - کلیه هزینه های درج آگهی در روزنامه، کارشناسی بر عهده برنده مزایده می باشد که بایستی قبل از انعقاد قرارداد نقداً پرداخت شود. -برنده مزایده حق واگذاری تمام یا قسمتی از مورد اجاره را به شخص دیگری ندارد. -رعایت نمودن حفظ شئونات اسلامی و رعایت بهداشت محیط برعهده برنده مزایده می باشد. - فروش ، عرضه و استعمال دخانیات( قلیان) در مکان مورد اجاره ممنوع می باشد. * شـرکت کنندگان می تواننـد همه روزه از مکـان مورد اجـاره بازدید و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شمـاره تلفن شهـرداری : 42683132-013 یا 42683133-013 (داخلی 209 یا 220) تماس حاصل نمایند .
آگهی مزایده عمومی فروش اموال اسقاطی (آهن آلات-پلاستیک –آلومینیوم و...) متعلق به شهرداری کلاچای(مرحله اول) شهرداری کلاچای در نظر دارد : در اجرای مجوز شماره 100/03/06 مورخ 19/07/1403 شورای اسلامی شهر کلاچای نسبت به فروش آهن آلات اسقاطی، آلومینیوم ، انواع پلاستیک ضایعاتی و ... متعلق به خود را برابر گزارش کارشناسی توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری به شرح ذیل بصورت مزایده عمومی واگذار نماید. گروه کالا مبلغ سپرده شرکت در مزایده (به ریال) 1 امـوال اسقاطی شامل : ضایعات آهنی- ضایعات آلومینیومی- ضایعات لوله های مسی- ضایعات فلز استیل- ضایعات پلاستیکی- ضایعات چوبی- ضایعات چدنی- ضایعات شیشه- تیغه برف روب-تانکر آب- اسکلت ماشین آتش نشانی 505.700.000 - ضایعات آهنی شامل :میلگرد و نبشی-قفسه های فلزی-چهارپایه فلزی-تخت-درب و پنجره های ضایعاتی-لوله های فولادی-سطلهای زباله-اتاقهای کامیون و کامیونت-و سایر ضایعات مشابه به وزن تقریبی 50 تن به قیمت پایه هر کیلوگرم 135.000ریال - ضایعات آلومینیومی شامل درب و پنجره آلومینیومی و غیره به وزن تقریبی 120 کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 900.000ریال - ضایعات لوله های مسی به وزن تقریبی 50 کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 4.500.000ریال - ضایعات فلز استیل شامل : قفسه های استیل-کمدها-آبسردکن-نیمکت-کابینت های استیل و غیره به وزن تقریبی 300 کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 300.000ریال - ضایعات پلاستیکی به وزن تقریبی 100کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 90.000ریال - ضایعات چوبی شامل : میز و صندلی و غیره به وزن تقریبی 1 تن به قیمت پایه هر کیلوگرم 1.000ریال - ضایعات چدنی به وزن تقریبی 4 تن به قیمت پایه هر کیلوگرم 135.000ریال - ضایعات شیشه به وزن تقریبی 100کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 10.000ریال - تیغه برف روب یکدستگاه وزن تقریبی 2 تن به قیمت پایه 165.000ریال - یکدستگاه تانکر آب به وزن تقریبی 500 کیلوگرم به قیمت پایه 120.000ریال - یکدستگاه اسکلت ماشین آتش نشانی به قیمت پایه 2.000.000.000ریال * شرکت کنندگان در مزایده باید مبلغ سپرده را طی ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد به حساب سپرده شماره IR970170000000105702145006 نزد بانک ملی شعبه کلاچای به نام شهرداری کلاچای واریز و ضمن بارگذاری در سامانه ستاد اصل فیش مربوطه را در پاکت سربسته و روی پاکت امضاء شده به نام پاکت الف را تا پایان ساعت 13:00 روز پنجشنبه مورخ 01/09/1403 تحویل دبیرخانه شهرداری و تصویر کارت ملی و شناسنامه خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی بارگذاری نموده به نام پاکت ب در قسمت مستندات، و فرم قیمت پرشده را نیز در فرم قیمت پیشنهادی سامانه تدارکات الکترونیکی بارگذاری نموده به نام پاکت ج . (کلیه پاکات بصورت الکترونیکی از بستر سامانه ستاد ارسال شود، به پیشنهادات فیزیکی ارائه شده ترتیب اثر داده نخواهد شد ) * سپرده شرکت در مزایده نفرات اول تا سوم تا زمان پرداخت کامل توسط برنده نزد شهرداری به صورت امانت باقی می ماند، در صورت عدم پرداخت وجه در موعد قانونی توسط برندگان به ترتیب نفر اول و دوم و سوم و... سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد، برنده مزایده یک هفته فرصت دارد تا نسبت به واریز وجه پیشنهادی خود به حساب درآمد شهرداری IR 430170000000105702142001 اقدام نماید در غیر اینصورت شهرداری نفرات بعدی به ترتیب نفر دوم و بعد نفر سوم را برنده مزایده اعلام می نمایند. * شرکت کنندگان می توانند جهت دریافت اسناد مزایده از طریق درگاه سـامانه تدارکـات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس : www.setadiran.ir مراجعه و از روز شنبه مورخ 12/08/1403 لغایت روز یکشنبه مورخ 20/08/1403 اقدام نمایند. * آخرین مهلت جهت ارائه پیشنهادات در سامانه دولت (ستاد) تا پایان ساعت 13:00روز پنجشنبه مورخ 01/09/1403 می باشد. * تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 13:30 روز شنبه مورخ 03/09/1403 خواهد بود. * کلیه هزینه های درج آگهی در روزنامه، کارشناسی، هزینه حمل و نقل ، بارگیری، توزین و باسکول، بیمه مسئولیت مدنی و مالیات بر عهده برنده مزایده می باشد و شهرداری تعهدی در قبال آن ندارد. * شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است. * تمامی اقلام ضایعاتی بصورت یکجا به فروش می رسد . * به پیشنهادات جزء و موردی ترتیب اثر داده نخواهد شد. * پیشنهاد دهندگان نباید مشمول قانون منع مداخله کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشور باشند. * پس از اعلام برنده و پرداخت وجه، شهرداری هیچگونه تعهدی در قبال نگهداری ضایعات ندارد و حداکثر ظرف یک هفته بایستی بارگیری شود. * پس از برگزاری مزایده و اعلام برنده ، مبلغ توسط برنده نقداً به حساب اعلامی شهرداری واریز ، سپس نسبت به بارگیری اقدام خواهد شد . * وزن اعلام شده ضایعات تقریبی و طبق گزارش کارشناسان رسمی دادگستری بوده و مبلغ پیشنهادی بر اساس مبلغ واحد اعلام شده مزایده گر در آگهی مزایده بوده و وزن دقیق طبق اعلام باسکول حاصل می گردد . توزین اقلام قابل فروش با ارائه برگه باسکول ممهور شده تحت نظارت واحد اموال شهرداری صورت می گیرد. * ملاک تعیین برنده بالاترین قیمت پیشنهادی خواهد بود. * بارگذاری برگه پیشنهاد قیمت همراه با آنالیز قیمت الزامی می باشد. * پیشنهاد دهنده می بایست نسبت به درج قیمت پیشنهادی خود بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده در سامانه ستاد اقدام نماید. * شرکت کنندگان جهت بازدید از مورد مزایده می توانند همه روزه در ساعات اداری به واحد موتوری و واحد خدمات شهر شهرداری مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره : 09116063460 (آقای حسن نیا) تماس حاصل نمایند .
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای اجرای جدول گذاری و فرش موزائیک خیابانهای سطح شهر شهــرداری کلاچای در نظر دارد از محل بودجه عمرانی سال 1403 اعتبارات داخلی خود ، نسبت به اجرای جدول گذاری به متراژ تقریبی 100مترطول و فــرش موزاییک به متراژ تقریبی 3000 مترمربع واقــع در ضلـع غربی و شرقی خیــابان مفتــح شمالی، خیابان امام خمینی (ره)، بخشهایی از خیابان شهید مطهری و خیابان معلم از طریق شرکت های واجد شرایط به شماره سیستمی 2003094092000004 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.Setadiran.irانجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (بصورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم بعمل آورند. مواعد زمانی: - تاریخ انتشار فراخوان : 1403/5/27 - مهلت دریافت اسناد فراخوان : 1403/6/5 - مهلت ارسال پیشنهادات : 1403/6/19 - زمان بازگشایی پاکتها : 1403/6/20 نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : شرکت کنندگان می بایست مبلغ 880.000.000 ریال بصورت ضمانت بانکی به نام کافرما (با اعتبار 3 ماه) یا واریز به حساب سپرده شهرداری به شماره IR970170000000105702145006 نزد بانک ملی شعبه کلاچای اقدام نمایند. اطلاعات تماس و آدرس دستگاه: استان گیلان- شهرستان رودسر – کلاچای - شهرداری کلاچای شماره تماس واحد مالی : 42683132-013 داخلی 202 و 205 شماره تماس واحد عمران : 42683132-013 داخلی 234
« آگهی مناقصه عمومی پروژه احداث و توسعه شبکه جمع آوری آبهای سطحی کلاچای شهــرداری کلاچای در نظر دارد از محل اعتبارات عمومی (استانی) سال1402 خود بمبلغ 000/000/000/19ریال بصورت نقدی و مابقی از محل اعتبارات بودجه داخلی 1403 خود به مبلغ 114/017/651/2ریال نسبت به اجرای لوله گذاری به جهت دفع آبهای سطحی و اصلاح شبکه جمع آوری در انتهای بلوار معلم حدفاصل رودخانه موجود به سمت میدان زکات در فاز اول به متراژ تقریبی 700مترطول از طریق شرکتهای واجد شرایط به شرح ذیل اقدام نماید. -نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شهرداری کلاچای - موضوع و مشخصات فنی عبارتند از : اجرای احداث و توسعه شبکه جمع آوری آبهای سطحی طبق برآورد اولیه پیوستی و فهرست بهاء ابنیه سال 1403 - مدت اجرای پیمان : 3 ماه - محل اجرا: انتهای بلوار معلم حدفاصل رودخانه موجود به سمت میدان زکات در فاز اول - مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: شرکت کنندگان می بایست مبلغ 000/000/100/1ریال بصورت ضمانت بانکی به نام کارفرما (با اعتبار 3 ماه) یا واریز به حساب رابط وجوه سپرده شهرداری به شماره4052011407535851 نزد بانک مرکزی جمهوری ایران اقدام و ضمن بارگذاری در سامانه ستاد اصل فیش مربوطه را در پاکت سربسته و روی پاکت امضاء شده به نام پاکت الف تا پایان ساعت 11:30روز پنجشنبه مورخ 14/4/1403 تحویل دبیرخانه شهرداری نمایند. - پیمانکاران می بایست دارای کد اقتصادی ثبت شده ، رتبه و ظرفیت مجاز از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست محترم جمهوری و گواهینامه صلاحیت و دارای گواهینامه ثبت نامی در سامانه ارزش افزوده باشند و تکمیل فرم خوداظهاری و بارگذاری تمامی اسناد و مدارک شرکت در پاکت (ب) در سامانه الزامی می باشد . - متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir از روز چهارشنبه مورخ 23/3/1403 لغایت روز شنبه مورخ 2/4/1403 اقدام نمایند. - آخـــرین مهلت جهت ارائه پیشنهادها در ســامانه دولت (ستاد) تا پایان ساعت 11:30 روز پنجشنبه مورخ 14/4/1403 می باشد. تبصره: شرکت کنندگان می بایست جهت ارائه تمامی اسناد پاکت (الف ، ب، ج) از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نمایند . - تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 12:00 روز شنبه مورخ 16/4/1403 خواهد بود. - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است. - انعقاد قرارداد شامل تعدیل آحاد بهاء فهرست بهاء نمی باشد. - هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد. - پیشنهادهای فاقد سپرده ، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد. -چنانچه نفرات اول و دوم و سوم مناقصه از انعقاد قرارداد خودداری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مناقصه آنها به نفع شهرداری کلاچای ضبط خواهد شد. - شرکت کنندگان می بایست مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت و یا سایر محرومیتهای اجتماعی نباشند و در صورت عدم اعلام آن به شهرداری خود پاسخگوی تبعات آن خواهند بود. - کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه، مالیات و عوارضات قانونی و... و پرداخت هزینه حقوق و دستمزد کارکنان و هزینه های متفرقه برعهده پیمانکـــار می باشد. -بارگذاری برگه پیشنهاد قیمت همراه با آنالیز قیمت الزامی می باشد.
« آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای » فراخوان مناقصه عمومی اجرای آسفالت کوچه ها و معابر خاکی سطح شهر کلاچای شهرداری کلاچای در نظر دارد از محل سهمیه قیر رایگان خود اختصاصی از سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور که طی نامه شماره 25287/42/80/1402 مورخ 3/10/1402 استانداری گیلان به این شهرداری ابلاغ گردیده است از محل بند (ک) تبصره یک قانون بودجه سال 1402 کل کشور و بخشی از محل بودجه مصوب سال 1403 اعتبارات داخلی شهرداری، نسبت به واگذاری پروژه اجرای زیرسازی و شن ریزی و تسطیح و ریگلاژ و آسفـالت کوچه ها و معابر خاکی سطح شهر از طریق شرکت های واجد شرایط به شماره سیستمی 2003094092000002 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.Setadiran.irانجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (بصورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم بعمل آورند. مواعد زمانی: - تاریخ انتشار فراخوان : 12/3/1403 - مهلت دریافت اسناد فراخوان : 21/3/1403 - مهلت ارسال پیشنهادات : 3/4/1403 - زمان بازگشایی پاکتها : 4/4/1403 نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : شرکت کنندگان می بایست مبلغ 000/000/000/2 ریال بصورت ضمانت بانکی به نام کافرما (با اعتبار 3 ماه) یا واریز به حساب سپرده شهرداری به شماره 970170000000105702145006IR نزد بانک ملی مرکزی اقدام نمایند. اطلاعات تماس و آدرس دستگاه: استان گیلان- شهرستان رودسر – کلاچای - شهرداری کلاچای شماره تماس واحد مالی : 42683132-013 داخلی 202 و 205 شماره تماس واحد عمران : 42683132-013 داخلی 220