-شهرداری کلاچای در نظر دارد طبق مصوبه شماره 06/03/111 مورخ 1403/08/07شورای اسلامی شهر ، نسبت به اجاره یکباب غرقه به شکل آلاچیق متعلق به خود از طریق مزایده عمومی به افراد واجد شرایط به شرح ذیل اقدام نماید. -نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شهرداری کلاچای - مشخصات مورد اجاره شامل : اجاره یکباب غرفه به شکل آلاچیق به مساحت 52 مترمربع متعلق به شهرداری با اسکلت فلزی و مصالح دیوار از نوع بنایی ، بام ساختمان شیروانی با پوشش از جنس ایرانیت ، فرش کف موزاییک شده ، دربها و پنجره ها از نوع فلزی بوده . دیوارهای داخلی کاشیکاری شده بوده و پوشش خارجی دیواره از نوع سیمانی می باشد . ملک دارای انباری و انشعاب برق،آب و گاز می باشد . در قسمت شمالی فضای مذکور و به سمت ساحل سکوهای بتنی جهت نشیمن در محوطه احداث گردیده است. - مدت اجاره : 4 سال - مکان مورد اجاره : کلاچای- انتهای خیابان شهید بهشتی –پارک ساحلی کلاچای -مبلغ پایه ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری جهت اجاره : سال اول ماهانه مبلغ 18.000.000ریال جمعاً بمبلغ 216.000.000ریال – سال دوم ماهانه مبلغ 22.000.000ریال جمعاً بمبلغ 264.000.000ریال- سال سوم ماهانه مبلغ 27.500.000ریال جمعاً بمبلغ 330.000.000ریال و سال چهارم ماهانه مبلغ 35.000.000ریال جمعاً بمبلغ 420.000.000ریال نحوه پرداخت اجاره : طی 16 فقره چک (هر 3 ماه یک فقره) که باید در زمان عقد قرارداد تحویل امور مالی شهرداری گردد . - مبلغ تضمین شرکت در مزایده : شرکت کنندگان جهت شرکت در مزایده مبلغ 61.500.000ریال بصورت ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما ( با اعتبار 3 ماهه ) یا واریز به حساب سپرده شماره IR970170000000105702145006نزد بانک ملی مرکزی اقدام نمایند. - متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مزایده از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir مراجعه نمایند. -تاریخ انتشار مزایده در سامانه : از تاریخ 1403/08/21 می باشد - مهلت زمانی دریافت اسناد مزایده از سایت: تا ساعت 17:00 روز سه شنبه مورخ 1403/08/21 - مهلت زمانی ارائه پیشنهادها : تا ساعت 13:00 روز شنبه مورخ 1403/09/10 - تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 13:00روز یکشنبه مورخ 1403/09/11خواهد بود. تبصره : متقاضیان می بایست جهت ارائه تمامی اسناد ، پاکت الف سپرده شرکت در مزایده ، پاکت ب مدارک احراز هویت شامل تصویر کارت ملی و شناسنامه و پاکت ج پیشنهاد قیمت را از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نمایند، ضمناً شرکت کننده می بایست محتوی پاکت (الف) را به صورت درب بسته تا زمان اعلام شده به دبیرخانه شهرداری ( تا پایان ساعت 13:00 روز شنبه مورخ 1403/09/10 ) تحویل نمایند. - چنانچه برندگان اول و دوم و سوم مزایده از انعقاد قرارداد خودداری نمایند به ترتیب سپرده شرکت در مزایده آنها به نفع شهرداری کلاچای ضبط خواهد شد. - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است. - پیشنهادهای فاقد سپرده، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد. - شرکت کنندگان می بایست مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت و یا سایر محرومیتهای اجتماعی نباشند و در صورت عدم اعلام آن به شهرداری خود پاسخگوی تبعات آن خواهند بود. - کلیه هزینه های درج آگهی در روزنامه، کارشناسی بر عهده برنده مزایده می باشد که بایستی قبل از انعقاد قرارداد نقداً پرداخت شود. -برنده مزایده حق واگذاری تمام یا قسمتی از مورد اجاره را به شخص دیگری ندارد. -رعایت نمودن حفظ شئونات اسلامی و رعایت بهداشت محیط برعهده برنده مزایده می باشد. - فروش ، عرضه و استعمال دخانیات( قلیان) در مکان مورد اجاره ممنوع می باشد. * شـرکت کنندگان می تواننـد همه روزه از مکـان مورد اجـاره بازدید و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شمـاره تلفن شهـرداری : 42683132-013 یا 42683133-013 (داخلی 209 یا 220) تماس حاصل نمایند .
آگهی مزایده عمومی فروش اموال اسقاطی (آهن آلات-پلاستیک –آلومینیوم و...) متعلق به شهرداری کلاچای(مرحله اول) شهرداری کلاچای در نظر دارد : در اجرای مجوز شماره 100/03/06 مورخ 19/07/1403 شورای اسلامی شهر کلاچای نسبت به فروش آهن آلات اسقاطی، آلومینیوم ، انواع پلاستیک ضایعاتی و ... متعلق به خود را برابر گزارش کارشناسی توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری به شرح ذیل بصورت مزایده عمومی واگذار نماید. گروه کالا مبلغ سپرده شرکت در مزایده (به ریال) 1 امـوال اسقاطی شامل : ضایعات آهنی- ضایعات آلومینیومی- ضایعات لوله های مسی- ضایعات فلز استیل- ضایعات پلاستیکی- ضایعات چوبی- ضایعات چدنی- ضایعات شیشه- تیغه برف روب-تانکر آب- اسکلت ماشین آتش نشانی 505.700.000 - ضایعات آهنی شامل :میلگرد و نبشی-قفسه های فلزی-چهارپایه فلزی-تخت-درب و پنجره های ضایعاتی-لوله های فولادی-سطلهای زباله-اتاقهای کامیون و کامیونت-و سایر ضایعات مشابه به وزن تقریبی 50 تن به قیمت پایه هر کیلوگرم 135.000ریال - ضایعات آلومینیومی شامل درب و پنجره آلومینیومی و غیره به وزن تقریبی 120 کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 900.000ریال - ضایعات لوله های مسی به وزن تقریبی 50 کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 4.500.000ریال - ضایعات فلز استیل شامل : قفسه های استیل-کمدها-آبسردکن-نیمکت-کابینت های استیل و غیره به وزن تقریبی 300 کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 300.000ریال - ضایعات پلاستیکی به وزن تقریبی 100کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 90.000ریال - ضایعات چوبی شامل : میز و صندلی و غیره به وزن تقریبی 1 تن به قیمت پایه هر کیلوگرم 1.000ریال - ضایعات چدنی به وزن تقریبی 4 تن به قیمت پایه هر کیلوگرم 135.000ریال - ضایعات شیشه به وزن تقریبی 100کیلوگرم به قیمت پایه هر کیلوگرم 10.000ریال - تیغه برف روب یکدستگاه وزن تقریبی 2 تن به قیمت پایه 165.000ریال - یکدستگاه تانکر آب به وزن تقریبی 500 کیلوگرم به قیمت پایه 120.000ریال - یکدستگاه اسکلت ماشین آتش نشانی به قیمت پایه 2.000.000.000ریال * شرکت کنندگان در مزایده باید مبلغ سپرده را طی ضمانتنامه بانکی یا وجه نقد به حساب سپرده شماره IR970170000000105702145006 نزد بانک ملی شعبه کلاچای به نام شهرداری کلاچای واریز و ضمن بارگذاری در سامانه ستاد اصل فیش مربوطه را در پاکت سربسته و روی پاکت امضاء شده به نام پاکت الف را تا پایان ساعت 13:00 روز پنجشنبه مورخ 01/09/1403 تحویل دبیرخانه شهرداری و تصویر کارت ملی و شناسنامه خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی بارگذاری نموده به نام پاکت ب در قسمت مستندات، و فرم قیمت پرشده را نیز در فرم قیمت پیشنهادی سامانه تدارکات الکترونیکی بارگذاری نموده به نام پاکت ج . (کلیه پاکات بصورت الکترونیکی از بستر سامانه ستاد ارسال شود، به پیشنهادات فیزیکی ارائه شده ترتیب اثر داده نخواهد شد ) * سپرده شرکت در مزایده نفرات اول تا سوم تا زمان پرداخت کامل توسط برنده نزد شهرداری به صورت امانت باقی می ماند، در صورت عدم پرداخت وجه در موعد قانونی توسط برندگان به ترتیب نفر اول و دوم و سوم و... سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد، برنده مزایده یک هفته فرصت دارد تا نسبت به واریز وجه پیشنهادی خود به حساب درآمد شهرداری IR 430170000000105702142001 اقدام نماید در غیر اینصورت شهرداری نفرات بعدی به ترتیب نفر دوم و بعد نفر سوم را برنده مزایده اعلام می نمایند. * شرکت کنندگان می توانند جهت دریافت اسناد مزایده از طریق درگاه سـامانه تدارکـات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس : www.setadiran.ir مراجعه و از روز شنبه مورخ 12/08/1403 لغایت روز یکشنبه مورخ 20/08/1403 اقدام نمایند. * آخرین مهلت جهت ارائه پیشنهادات در سامانه دولت (ستاد) تا پایان ساعت 13:00روز پنجشنبه مورخ 01/09/1403 می باشد. * تاریخ بازگشایی پیشنهادهای ارائه شده در ساعت 13:30 روز شنبه مورخ 03/09/1403 خواهد بود. * کلیه هزینه های درج آگهی در روزنامه، کارشناسی، هزینه حمل و نقل ، بارگیری، توزین و باسکول، بیمه مسئولیت مدنی و مالیات بر عهده برنده مزایده می باشد و شهرداری تعهدی در قبال آن ندارد. * شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است. * تمامی اقلام ضایعاتی بصورت یکجا به فروش می رسد . * به پیشنهادات جزء و موردی ترتیب اثر داده نخواهد شد. * پیشنهاد دهندگان نباید مشمول قانون منع مداخله کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشور باشند. * پس از اعلام برنده و پرداخت وجه، شهرداری هیچگونه تعهدی در قبال نگهداری ضایعات ندارد و حداکثر ظرف یک هفته بایستی بارگیری شود. * پس از برگزاری مزایده و اعلام برنده ، مبلغ توسط برنده نقداً به حساب اعلامی شهرداری واریز ، سپس نسبت به بارگیری اقدام خواهد شد . * وزن اعلام شده ضایعات تقریبی و طبق گزارش کارشناسان رسمی دادگستری بوده و مبلغ پیشنهادی بر اساس مبلغ واحد اعلام شده مزایده گر در آگهی مزایده بوده و وزن دقیق طبق اعلام باسکول حاصل می گردد . توزین اقلام قابل فروش با ارائه برگه باسکول ممهور شده تحت نظارت واحد اموال شهرداری صورت می گیرد. * ملاک تعیین برنده بالاترین قیمت پیشنهادی خواهد بود. * بارگذاری برگه پیشنهاد قیمت همراه با آنالیز قیمت الزامی می باشد. * پیشنهاد دهنده می بایست نسبت به درج قیمت پیشنهادی خود بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده در سامانه ستاد اقدام نماید. * شرکت کنندگان جهت بازدید از مورد مزایده می توانند همه روزه در ساعات اداری به واحد موتوری و واحد خدمات شهر شهرداری مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره : 09116063460 (آقای حسن نیا) تماس حاصل نمایند .